درباره برنامه اکسل (۵ صفحه)

امتیاز 0 از 0 نفر

برنامه اکسل

توسعه فناوری اطلاعات، تاثیر گسترده‏ای در افزایش بهره‏وری سازمانها و موسسه‏ها ایجاد کرده‏است. دانش، مهارت و توانایی‏ استفاده از کامپیوتر یکی از گامهای مهم برای حرکت به سوی توسعه فناوری است. اکسل یک برنامه آماری و محاسباتی پیشرفته است که با قابلیتهای چشمگیر خود در زمینه‏های آماری، نموداری و محاسباتی، جای خود را در مجموعه‏ نرم‏افزارهای پر کاربرد در این زمینه‏ها تثبیت کرده است.

حسابداران، حسابرسان و مدیران را می‏توان ازجمله کاربران مشخص و حرفه‏ای این نرم‏افزار به شمار آورد که با استفاده از توابع پیچیده و کاربرگهای این‏ برنامه، کارهای جاری خود را به سامان می‏رسانند.

سازنده اکسل با تاکید بر نقش تهیه به هنگام و صحیح صورتهای‏ مالی در تصمیم گیری‌های مدیران، در پی روشی بوده تا به وسیله آن بتواند به راحتی‏ و در اسرع وقت صورتهای مالی شرکت را تهیه و تنظیم کرد.

آموزش گام‏به‏گام اکسل همراه با مطالعه تئوری و در عین حال روش کار عملی را می‏توان امتیازی به شمار آورد که کاربر علاقه‏مند می‏تواند با مطالعه کتاب، از آن برخوردار شود.

در هر حال نباید از نظر دور داشت که مفهوم فناوری اطلاعات به عنوان انقلابی فرا صنعتی در دنیای امروز، هر لحظه با نگرشها و پیشرفت‌های نوینی به پیش می‏رود. یکی از مهمترین تاثیرات آن را می‏توان در نقش استراتژیک اطلاعات مالی در سازمان تعریف کرد و حسابداران و حسابرسان اگر بخواهند جایگاه موثر و نقش کلیدی خود را به عنوان تحلیلگران مالی‏ در حیطه خود حفظ کنند و در عین حال به اعتلای حرفه‏شان نییز بیندیشند، باید با نوآوریهای فناوری اطلاعات همگام‏ شوند که یادگیری و کابرد نرم‏افزار اکسل یکی از این تواناییهاست.

 

 

مقدمه

اکسل شامل صفحات گسترده‌ای است که اطلاعات آن به صورت عددی و حروفی تقسیم‌بندی، سازمان‌بندی و مرتب شده‌اند. از اکسل علاوه بر سازماندهی داده‌ها، برای نگهداری و پردازش داده‌ها و رسم چارت (نمودار) نیز استفاده می‌شود. اگرچه متخصصین ریاضی و حسابداری از برنامه‌های دیگری استفاده می‌کنند و اکسل برای…

 

 

 

قسمت‌هایی از این مقاله حذف شده و نسخه کامل آن فقط در فایل‌های word و Pdf قابل دانلود است.
لطفا برای دریافت نسخه کامل این مقاله فایل‌های word و pdf را دانلود نمائید.

 

 

با خرید این محصول فایل word و PDF مربوط به این مقاله را دریافت خواهید کرد.
لینک دانلود بی‌درنگ پس از پرداخت نمایش داده شده و فایل فشرده‌ مربوط به این مقاله آماده دانلود خواهد بود.

تعداد صفحات: 5 صفحه | حجم فایل: کمتر از 1 مگابایت | فونت استفاده شده: B Zar | به همراه صفحه اول
رمز فایل فشرده: www.4goush.net

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.