دانلود جدول تقویم ۱۳۹۹ با ترتیب اعداد راست به چپ indd ایندیزاین (طرح ۴)

امتیاز 4.8 از 4 نفر

جدول تقویم لایه باز 1399 (تقویم 99) برای ایندیزاین توسط گروه طراحی سایت چهارگوش طراحی و منتشر شده و آماده دانلود است. این طرح از لحاظ ظاهر با تقویم طرح 5 فتوشاپ شباهت دارد. در واقع برای نسخه PSD و فتوشاپ این تقویم می‌توانید به این لینک (طرح 5) مراجعه نمائید.

در این تقویم لایه‌باز 99 ماه‌ها و روزهای میلادی، هجری قمری و هجری شمسی (خورشیدی) به همراه مناسبت‌های باستانی، ملی و مذهبی و کلیه تعطیلات رسمی بر اساس تقویم ژئوفیزیک درج شده است.

ترتیب روزهای اعداد شمسی و قمری و میلادی و روزهای هفته در این طرح تقویم از راست به چپ است. یعنی روز اول ماه در سمت راست بالا / و روز پایانی ماه در سمت چپ پایین‌ترین نقطه قرار گرفته است.

در فایل فشرده 1 فایل با فرمت indd مخصوص برنامه گرافیکی ایندیزاین قرار دارد که شامل 12 صفحه با ابعاد 12×12 سانتی‌متر و قابلیت بزرگنمایی تا بی‌نهایت را دارد.

کلیه اعداد ماههای شمسی، قمری و میلادی هر یک در یک box قرار گرفته و یک به یک با یکدیگر لینک شده‌اند. بنابراین با یک بار Ctrl+A کلیه اعداد به حالت انتخاب‌شده در می‌آیند و می‌توانید آنها را تغییر سایز یا فونت دهید.

 

نسخه‌های دیگر تقویم 99 را اینجا ببینید.

مهم:
این تقویم بر اساس تقویم استخراجی «شورای مرکز تقویم مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران» طراحی گرافیکی شده است.
فایل PDF تقویم موسسه ژئوفیزیک را می‌توانید از طریق این لینک دانلود نمائید:

 

 

جدول تقویم لایه باز 1399 (تقویم 99 ایندیزاین)

این فایل لایه باز تقویم 1399 با فرمت ایندیزاین (indd)، و بصورت کاملا لایه‌باز و قابل ویرایش است. شما می‌توانید پس از دانلود از این فایل برای طراحی انواع تقویم‌های دیواری، تک برگ، چهارفصل، رومیزی و… استفاده نمائید.

توضیحات

  • تعداد فایل: 1 فایل لایه‌باز indd و چند فایل فونت ttf
  • اندازه هر فایل و هر جدول : 12×12 سانتی‌متر
  • قابلیت بزرگنمایی تا بینهایت بدلیل استفاده از Shape‌ها در طراحی
  • فرمت رنگی: CMYK
  • حجم فایل فشرده قابل دانلود: 7 مگابایت

تقویم لایه باز 1399 برای ایندیزاین

جدول تقویم 1399جدول تقویم 1399
فایل تقویم لایه باز 1399 تنها جهت استفاده شما به عنوان طراح و گرافیست است. هرگونه کپی‌برداری، فروش و یا اهدای این فایل به دیگری غیرقانونی بوده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

لطفا برای دریافت فایل فشرده تقویم لایه باز 1399 و دانلود تقویم 99 نسخه indd بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 

لطفاً پیش از چاپ نهایی از درستی عبارات درج شده اطمینان حاصل کنید.با خرید این محصول فایل فشرده مربوط به این تقویم را دریافت خواهید کرد.
لینک دانلود بی‌درنگ پس از پرداخت نمایش داده شده و فایل فشرده‌ مربوط به این محصول آماده دانلود خواهد بود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.