دانلود تقویم ۹۶ لایه باز، رنگارنگ (نمونه ۶)

امتیاز 0 از 0 نفر

دانلود تقویم 96 لایه باز، رنگارنگ (نمونه 6)

در این سری از تقویم لایه‌باز 96، دوازده فایل PSD مجزا هرکدام مربوط به یک ماه هجری شمسی از سال آینده 1396 می‌باشد که به همراه کلیه مناسبت‌ها، اعیاد مذهبی، مناسبت‌های ملی و باستانی و تعطیلات رسمی و همچنین کلیه روزهای قمری و میلادی آماده چاپ و استفاده گردیده است. لازم به ذکر است که فونت‌های استفاده شده در این تقویم به صورت روشن بوده و بنابراین جدول فوق برای تقویم‌هایی با زمینه تیره و سیاه بسیار مناسب است. همچنین از آنجائیکه زمینه رنگی مربوط به هر ماه یک رنگ مجزا و شاد انتخاب شده است با در کنار یکدیگر قرار گرفتن این رنگ‌ها هارمونی بسیار زیبایی به وجود می‌آید و بر زیبایی کار چاپی نهایی افزوده خواهد شد.

در فایل فشرده موجود، 12 فایل با فرمت PSD مخصوص برنامه گرافیکی فتوشاپ قرار دارد که هرکدام به تفکیک شامل یک ماه از سال 1396 هستند. (این مجموعه شامل کلیه فونت‌های استفاده شده نیز می‌باشد.)

 

آخرین تغییرات:

مهم: این محصول بر اساس تقویم منتشر شده مرکز تقویم ژئوفیزیک دانشگاه تهران طراحی و تدوین شده و تاریخ‌های قمری و مناسبت‌های مندرج در آن مطابق با آن درج شده است. خریداران این تقویم می‌توانند در هر زمانی آخرین اصلاحیه‌های این تقویم را از طریق لینک دانلود اختصاصی‌شان دریافت و دانلود نمایند.

برای دانلود فایل PDF منتشر شده تقویم 1396 مرکز تقویم ژئوفیزیک دانشگاه تهران اینجا کلیک کنید.

تقویم لایه باز 1396

این فایل لایه باز تقویم 1396 با فرمت فتوشاپ (PSD)، و بصورت کاملا لایه‌باز و قابل ویرایش است. شما می‌توانید پس از دانلود از این فایل برای طراحی انواع تقویم‌های دیواری، تک برگ، چهارفصل یا …، رومیزی و… استفاده نمائید.

  • توضیحات:
  • تعداد فایل: 12 فایل لایه‌باز PSD و 4 فایل فونت ttf
  • اندازه و سایز هر فایل: 9×9 سانتی‌متر (1063×1063 پیکسل) – قابلیت بزرگنمایی تا بینهایت بدلیل استفاده از Shape‌ها در طراحی
  • فرمت رنگی: CMYK
  • حجم فایل فشرده: 7.57 مگابایت

 تقویم 96 لایه باز، رنگارنگ تقویم 96 

 این تقویم بر اساس تقویم رسمی سال 1396 هجری شمسی  منتشر شده از مرکز تقویم مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران طراحی و تدوین شده است.

تقویم سال 96

 

فایل تقویم لایه باز 1396 تنها جهت استفاده شما به عنوان طراح و گرافیست است. هرگونه کپی‌برداری، فروش و یا اهدای این فایل به دیگری غیرقانونی بوده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

 

 

لطفا برای دریافت فایل فشرده تقویم لایه باز 1396 بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 

 

 

لطفاً پیش از چاپ نهایی از درستی عبارات درج شده اطمینان حاصل کنید.

 

با خرید این محصول فایل فشرده مربوط به این تقویم را دریافت خواهید کرد.
لینک دانلود بی‌درنگ پس از پرداخت نمایش داده شده و فایل فشرده‌ مربوط به این محصول آماده دانلود خواهد بود.


حجم فایل: در حدود 7.57 مگابایت | شامل 12 فایل با فرمت PSD مخصوص فتوشاپ و 4 فایل فونت با فرمت ttf
رمز فایل فشرده: www.4goush.net

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.