دانلود تحقیق: رژیم غذایی در سرطان‌ها

امتیاز 0 از 0 نفر

دانلود تحقیق: رژیم غذایی در سرطان‌ها

رژیم غذایی در سرطان‌ها

زمانی تصور می‌شد که رژیم‌های غذایی نقشی در مر گهای نماشی از سرطان ندارند.امروزه محققان ثابت کرده اند که رژیم غذایی روزانه افراد نقش مهمی‌در پیش‌گیری، بروز و درمان انواع سرطان‌ها ایفا می‌کنند.

1- رژیم متنوع داشته باشید. و به خاطر داشته باید که مواد مغذی مورد نیاز شما تنها از یک یا دو منبع تامین نمی‌شود. در رژیم غذایی روزانه خود از تمام گروه‌های غذایی و میوه‌ها، سبزیجات، گوشت، محصولات لبنی و غیره استفاده کنید.

2- وزن خود را همواره در حد متعدل نگاه دارید. چاقی عامل اصلی بوجود آمدن بسیاری از بیماریها می‌باشد

3- مصرف چربی زیاد، غذاهایی که حاوی چربی اشباع شده و کلسترول را محدود کنید. رژیمی‌که چربی آن بالاست می‌تواند عامل بوجود آمدن سرطان باشد.

4- میزان غذا‌های نشاسته ای و فیبری را در جیره غذایی خود افزایش دهید. به آسانی می‌توانید میزان فیبر و نشاسته مورد نیاز بدن خود را با خورد میوه و سبزیجات تامین کنید. مصرف منظم و زیاد اینگونه مواد می‌تواند خطر ابتلاد به سرطان روده بزرگ را کاهش دهد.

5- مصرف شیرینی را محدود کنید الگو‌های غذایی حاوی شیرینی اغلب پر چرب و با کالری بالا و تهی از مواد معدنی و مغذی می‌باشند.که چنین رژیم غذایی زمینه ساز بسیاری از سرطان‌ها می‌باشد.

6- نمک رژیم غذایی خود را تا حد امکان کاهش دهید.

7- مصرف نوشابه‌های الکلی را قطع کنید. مصرف الکل می‌تواند منجر به بروز سرطان بخش بالای دستگاه گوارش گردد. میزان بروز سرطان در افراد سیگاری و الکلی چندین برابر افراد معمولی است.

8- سیب درختی هلو و گلابی و حتی سیب زمینی با پوست و محصولاتی که از آرده‌های تصویه شده ساخته شده اند را کم کنید لوبیا و نخود پخته منابع بسیار خوبی برا تامین فیبر مورد نیاز بدن می‌باشد.

9- از گوشت‌های کم چرب استفاده کنیدو حتی المقدورقبل از پخت چربی‌های گوشت را از آن جدا کنید.مصرف گوشت سفید مانند ماهی را افزایش دهید و قبل از پخت سعی کنید پوست و چربی آن را جدا کنید.

 

رژیم غذایی در سرطان_000001 رژیم غذایی در سرطان_000003 رژیم غذایی در سرطان_000002

 

قسمت‌هایی از این مقاله حذف شده و نسخه کامل آن فقط در فایل‌های word و Pdf موجود هستند.
لطفا برای دریافت نسخه کامل این مقاله فایل‌های word و pdf را دانلود نمائید.

 

 

 

 

با خرید این محصول فایل word و PDF مربوط به این مقاله را دریافت خواهید کرد.
لینک دانلود بی‌درنگ پس از پرداخت نمایش داده شده و فایل فشرده‌ مربوط به این مقاله آماده دانلود خواهد بود.

تعداد صفحات: 000 صفحه | حجم فایل: کمتر از 1 مگابایت | فونت استفاده شده: B Zar | به همراه صفحه اول
رمز فایل فشرده: www.4goush.net

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.