تقویم لایه‌باز میلادی سال ۲۰۱۷

امتیاز 2.3 از 3 نفر

تقویم لایه‌باز میلادی سال 2017

جدول تقویم سال نوی میلادی (سال 2017) به صورت لایه‌باز و در 12 فایل PSD مجزا در ادامه آماده‌ی دانلود و استفاده شما طراحان گرافیک عزیز می‌باشد. این تقویم با توجه به فرم تقویم‌های میلادی معمول و فرهنگ ساده‌نویسی تقویم‌های میلادی به صورت خلاصه و بسیار شیک طراحی شده و با المان‌های ایرانی ادغام شده است. در این تقویم هفته‌ از شنبه شروع شده و تا جمعه ادامه پیدا می‌کند اما تقویم اصلی بر اساس تقویم میلادی است و کلیه تعطیلات رسمی ایران در این تقویم مشخص شده است. لازم به ذکر است در این تقویم مناسبت‌های ملی، مذهبی و یا باستانی آورده نشده است و فقط به تعطیلات و ایام میلادی اشاره شده است. در کنار روزهای میلادی تقویم با فونت کوچکتر معادل تقویم شمسی آن روز نیز آورده شده است. این تقویم در چهار رنگ مختلف به صورت چهارفصل طراحی شده است.

 

 

تقویم لایه باز 2017

این فایل لایه باز تقویم 2017 با فرمت فتوشاپ (PSD)، و بصورت کاملا لایه‌باز و قابل ویرایش است. شما می‌توانید پس از دانلود از این فایل برای طراحی انواع تقویم‌های دیواری، تک برگ، چهارفصل یا …، رومیزی و… استفاده نمائید.

  • توضیحات:
  • تعداد فایل: 12 فایل لایه‌باز PSD و  4 فایل فونت ttf
  • اندازه و سایز هر فایل: 25×25 سانتی‌متر (2953×2953 پیکسل) – قابلیت بزرگنمایی تا بینهایت بدلیل استفاده از Shape‌ها در طراحی
  • فرمت رنگی: CMYK
  • حجم فایل فشرده: 16.5 مگابایت

 

 

تقویم میلادی 2017 تقویم سال میلادی 2017 تقویم میلادی 96

 

 

این تقویم بر اساس تقویم رسمی سال 1396 هجری شمسی  منتشر شده از مرکز تقویم مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران طراحی و تدوین شده است.  

نمای لایه‌های باز تقویم 2017:

 
 

 

 

فایل تقویم لایه باز 2017 تنها جهت استفاده شما به عنوان طراح و گرافیست است. هرگونه کپی‌برداری، فروش و یا اهدای این فایل به دیگری غیرقانونی بوده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

 

لطفا برای دریافت فایل فشرده تقویم لایه باز 1396 بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 

 

لطفاً پیش از چاپ نهایی از درستی عبارات درج شده اطمینان حاصل کنید.

 

با خرید این محصول فایل فشرده مربوط به این تقویم را دریافت خواهید کرد.
لینک دانلود بی‌درنگ پس از پرداخت نمایش داده شده و فایل فشرده‌ مربوط به این محصول آماده دانلود خواهد بود.


حجم فایل: در حدود 16.5 مگابایت | شامل 12 فایل با فرمت PSD مخصوص فتوشاپ و 4 فایل فونت با فرمت ttf
رمز فایل فشرده: www.4goush.net

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.