تحقیق مأموریت ها و وظایف سربازان گمنام امام زمان (عج) چیست؟ (۱ صفحه)

امتیاز 3 از 3 نفر

مأموریت‌ها و وظایف سربازان گمنام امام زمان (عج) به چه مسایلی از کشور و ملت گره خورده است و نقش آنان از چه اهمیتی برخوردار است؟

مأموریت ها و وظایف سربازان گمنام امام زمان (عج) چیست؟

سربازان گمنام اصلی ترین نیروهایی هستند که وظیفه آنها تامین امنیت کشور «…………………………….» آگاهی و اشرافیت از وضعیت دشمنان داخلی و خارجی در راستای پیشگیری و مقابله با توطئه های آنها علیه حاکمیت و اقتدار انقلاب اسلامی است. سربازان گمنام امام زمان (عج) طی سه دهه گذشته از زمان تاسیس تا به امروز نقش مهمی در حفظ جمهوری اسلامی داشته و خدمات سنگینی را به نظام اسلامی «…………………………….» اسلامی، مهم ترین افتخار سریاز گمنام امام زمان (عج) این است که امام خمینی (ره) از آنان راضی بودند و تلاش مخلصانه آنان را ارج می گذاشتند به همین دلیل عنوان سربازی گمنام امام زمان(عج) را بر سینه سترگ حافظان امنیت توشیح نمودند.

گرچه سرباز گمنام امام زمان بودن بسیار سخت و دشوار است و«…………………………….» و رتبه نایل شود، اما آنچه در بحث سرباز گمنام پرداختن به آن مهم بوده مقوله امنیت، اقتدار و اشرافیت امنیتی است. در واقع برقراری امنیت جزو مهم ترین وظایف حکومت هاست و در کشورهایی که کوچک سازی دولت جزء اصول اولیه به شمار می آید، حوزه امنیتی جزء کارهای ویژه حاکمیت قلمداد می شود و یکی از جایگاه های مهم در ساختار امنیتی یک کشور، نهاد اطلاعاتی آن است.

اگر بخواهیم به عظمت ماموریت سربازان گمنام در قالب وزارت «…………………………….» و گستره سرویس های جاسوسی جهان در قالب سازمان سیا، سازمان جاسوسی انگلیس و موساد اسرائیل پرداخت که امروزه در سطح گسترده در منطقه و جهان در حال فعالیت هستند.

آنچه مهم است این است که به دلیل تقابل نظام جمهوری «…………………………….» جهانی، تمامی سرویس های جاسوسی در تقابل با ایران با هم در تعامل هستند.

نقش گمنامی سربازان امام زمان(عج) از آن جهت اهمیت می یابد که بویژه در سال های اخیر عملکرد وزارت اطلاعات بسیار شاخص بوده است و از آن جمله می توان به دستگیری عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی«…………………………….» خارج از کشور و سرویس های جاسوسی بیگانگان و مقابله با توطئه چینی دشمنان در فضای مجازی اشاره کرد. علاوه بر آن مبارزه در بخش هایی همچون اقتصادی، شرکت های هرمی، ‌زمین خواری، فرهنگی و مقابله با مدعیان دروغین که به دنبال سوء استفاده از «…………………………….» در این باره ۴ نماینده مجلس شورای «…………………………….» امنیت ملی به چرایی نامگذاری سرباز گمنام امام زمان(عج) و بایدها و نبایدهای یک نیروی اطلاعاتی و امنیتی پرداختند.

 0001

 

قسمت‌هایی که با «…………………………….» مشخص شده‌اند از مقاله حذف شده و فقط در نسخه word و Pdf موجود هستند.
لطفا برای دریافت نسخه کامل این مقاله فایل‌های word و pdf را دانلود نمائید.

 

 

 

 

با خرید این محصول فایل word و PDF مربوط به این مقاله را دریافت خواهید کرد.
لینک دانلود بی‌درنگ پس از پرداخت نمایش داده شده و فایل فشرده‌ مربوط به این مقاله آماده دانلود خواهد بود.

تعداد صفحات: 1 صفحه | حجم فایل: کمتر از 1 مگابایت | فونت استفاده شده: B Zar | به همراه صفحه اول و عکس
رمز فایل فشرد: www.4goush.net

 

 

نسخه کامل‌تر این مقاله (8 صفحه) در این‌ صفحه وجود دارد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.