فایل لایه باز و وکتور تتو دزدان دریایی و اسکلت و جمجمه

امتیاز 5 از 1 نفر

در مجموعه فایل لایه باز و وکتور تتو دزدان دریایی که مناسب برای تتو و استفاده در پروژه‌های گرافیکی دیگر است 8 طرح لایه‌باز وکتور از طرح تتو دزد دریایی، اسکلت و جمجمه وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. همچنین طرح‌ها شامل 1 فایل PSD در اندازه 9000 در 4000 پیکسل و به صورت لایه بسته است (قسمت متن از لایه‌ی اصلی جداست).

وکتور چیست؟

به طور کلی به تصاویری گفته می‌شود که دارای فرمت های ai ،Eps و… هستند. این فرمت‌های تصویری خروجی نرم افزارهای برداری مانند ایلستریتور، کرل‌دیزاین و … هستند. به لحاظ اینکه این فایل‌ها (مانند فتوشاپ) به صورت Bitmap ذخیره نمی‌شوند خروجی فوق‌العاده با کیفیت‌تری نسبت به آن برخوردارند و بدون افت کیفیت قادرند طرح مورد نظر را حتا تا بی‌نهایت بزرگنمایی کنند.

برای استفاده از فایل‌های وکتور می‌توانید از نرم‌افزارهای: Adobe Illustrator یا Corel DRAW یا Inkscape یا Sketch یا Affinity بهره بگیرید. هرچند این فایل‌ها در برنامه فتوشاپ نیز به صورت لایه‌بسته قابل استفاده خواهند بود.

این مجموعه شامل فایل‌های PSD نیز هست. با این‌حال می‌توانید فایل وکتور اصلی را نیز در برنامه فتوشاپ وارد کرده و آنرا به صورت لایه بسته کراپ کرده و استفاده نمائید. پس از ایمپورت می‌توانید هر اندازه‌ای را بدون افت کیفیت داشته باشید.

فایل لایه باز و وکتور تتو دزدان دریایی و اسکلت و جمجمه
حجم فایل فشرده در حدود 34.4 مگابایت

فایل لایه باز و وکتور تتو دزدان دریاییفایل لایه باز و وکتور تتو دزدان دریاییفایل لایه باز و وکتور تتو دزدان دریاییفایل لایه باز و وکتور تتو دزدان دریایی

 

 

دسته بندی محصول: فایل لایه باز | وکتور | تتو

تعداد فایل‌ها

4 فایل EPS و PSD و AI

حجم فایل فشرده: در حدود 34.4 مگابایت

فرمت رنگی

CMYK + RGB

سایز فایل: متغیر بزرگنمایی بی‌نهایت

رمز فایل فشرده

www.4goush.net

 

لطفا برای دریافت فایل فشرده، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 

با خرید این محصول فایل فشرده مربوط به وکتور فایل لایه باز و وکتور تتو دزدان دریایی را دانلود خواهید نمود.
لینک دانلود بی‌درنگ پس از پرداخت نمایش داده شده و فایل فشرده‌ مربوط به این محصول آماده دانلود خواهد بود.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.