تقویم لایه باز ۹۷ با فرمت کورل ۱۴ CDR (طرح ۴۴)

امتیاز 0 از 0 نفر

تقویم لایه باز 97 با فرمت کورل 14 CDR (طرح 44)

این جدول تقویم لایه باز سال 97 در برنامه کورل دراو (نسخه x14) طراحی شده است و قابلیت تبدیل به انواع فرمت‌های گرافیکی دیگر از جمله Eps و Ai و PDF و … را دارد.

هر فایل cdr در این مجموعه مربوط به یک ماه از سال 1397 است و در آن روزهای شمسی با فونت واضح و درشت در کنار روزهای قمری و میلادی درج شده است. زمینه و تم رنگی هر فایل با دیگری متفاوت است و قرار گرفتن طرح‌های ماه‌های متفاوت در کنار هم و یا در صفحات  بعدی (تقویم‌های رومیزی) جلوه‌ی بصری زیبا و خاصی به تقویم خواهد بخشید. از این فایل برای طراحی انواع تقویم‌های دیواری و رومیزی می‌توانید استفاده کنید.

این تقویم شامل کلیه روزهای شمسی به همراه کلیه مناسبت‌های ملی، مذهبی و باستانی ایران بوده و در آن کلیه تعطیلات رسمی ایران درج شده است. لطفا توجه داشته باشید نسخه‌ی نهایی این تقویم در هر زمان از طریق لینک دانلودی که در اختیارتان قرار خواهد گرفت قابل دانلود خواهد بود. بنابراین لازم است پیش از چاپ نهایی نسخه نهایی را دانلود کرده و از درستی اطلاعات درج شده در آن اطمینان کسب کنید. سایت چهارگوش مسئولیتی در قبال کارهای چاپی نخواهد داشت.

توضیح مهم:

ممکن است برخی تاریخ‌ها یا اطلاعات درج شده در پیش‌نمایش این تقویم با نسخه‌ای که دانلود خواهید کرد متفاوت باشد. شما همیشه و در همه حال آخرین نسخه‌ی تقویم را با آخرین و صحیح‌ترین تغییرات دانلود خواهید کرد.

از آنجائیکه تقویم رسمی موسسه ژئوفیزیک در پاییز 96 منتشر خواهد شد، بنابرین ممکن است مشخصات این تقویم (فقط و فقط روزها و مناسبت‌های قمری) با نسخه موسسه ژئوفیزیک متفاوت باشد. پس از انتشار تقویم نسخه موسسه ژئوفیزیک اطلاعات این تقویم نیز به روزرسانی شده و از طریق همان لینکی که قبلا در اختیار خریداران قرار گرفته است قابل دانلود خواهد بود. ترتیب روزهای شمسی و میلادی و تعطیلات ملی این تقویم فارغ از وضعیت ماه‌های قمری در همه‌حال درست هستند.

 

نمای سه بعدی و پیش‌نمایش واقع‌گرایانه تقویم 1397 پس از چاپ

این فایل لایه باز برای طراحی انواع تقویم‌های رومیزی کاملا مناسب است و می‌توانید برای تقویم‌های دیوای نیز از آن استفاده کنید.
ممکن است در برخی از پیش‌نمایش‌ها بعضی تاریخ‌ها/کلمات/المان‌ها با نسخه اصلی که دانلود خواهید کرد متفاوت باشد.

 

نمای لایه‌های باز جدول تقویم 1397

اشکالات و اشتباهات تایپی رفع شده در این نسخه:

(تاکنون اشتباهی گزارش نشده است.)

با گزارش اشتباهات تایپی این تقویم و اطلاع آن به ما (از طریق صفحه تماس با ما) می‌توانید کوپن تخفیف 50 درصدی دریافت کنید.

 

 

دسته بندی محصول: فایل لایه‌باز تقویم 97

تعداد فایل‌ها

12 فایل CDR (کورل) + PDF + فایل فونت

حجم فایل فشرده: در حدود 4.79 مگابایت

فرمت رنگی

CMYK و RGB

سایز فایل: 10 × 10 سانتی‌متر | dpi 300

رمز فایل فشرده

www.4goush.net

با متخلفین و سودجویانی که این تقویم را رایگان منتشر می‌کنند و یا آن را در سایتی دیگر به فروش می‌رسانند از طریق شکایت رسمی به دادگستری، ای‌نماد، ستاد ساماندهی و درگاه‌های بانکی مربوطه برخورد خواهد شد. فرد خاطی ملزم به پرداخت کلیه خسارت‌های مادی و معنوی وارد شده به سایت چهارگوش خواهد بود. (در این رابطه کپی‌رایت و حق‌نشر را بخوانید.)

لطفا برای دریافت فایل فشرده، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 

با خرید این محصول فایل لایه‌باز مربوط به تقویم 1397 – برای برنامه کورل را دانلود خواهید نمود.
لینک دانلود بی‌درنگ پس از پرداخت نمایش داده شده و فایل فشرده‌ مربوط به این محصول آماده دانلود خواهد بود.

تقویم 97 با فرمت CDR کورل دراو

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.