وکتور صلوات با خط نستعلیق و اعراب (۶ فرمت)

امتیاز 4 از 4 نفر

در این محصول یک فایل مربوط به وکتور صلوات با خط نستعلیق و با فرمت‌های EPS و Ai و PDF و PSD و Jpeg و Png و با بالاترین کیفیت وجود دارد که می‌توانید آن‌را در برنامه‌های گرافیکی متعدد وارد کرده و در طراحی‌های خود از آن استفاده نمایند.

فایل لایه باز PSD چیست؟

فرمت اختصاصی نرم افزار فتوشاپ است که به طرح لایه بازشناخته می‌شود. به لطف این فرمت طراحان می‌توانند کارهای خود را همان گونه که در فتوشاپ وارد کرده‌اند با این فرمت (پی اس دی) ذخیره کرده و بدون هیچ کم کاستی در اختیار دیگران قرار دهند تا آنان نیز از عناصر گرافیکی در دسترس آن، در کارهای خود از قبیل ساخت پوستر، قالب و پوسته وب سایت و… بهره برند.

وکتور چیست؟

به طور کلی به تصاویری گفته می‌شود که دارای فرمت های ai ،Eps و… هستند. این فرمت‌های تصویری خروجی نرم افزارهای برداری مانند ایلستریتور، کرل‌دیزاین و … هستند. به لحاظ اینکه این فایل‌ها (مانند فتوشاپ) به صورت Bitmap ذخیره نمی‌شوند خروجی فوق‌العاده با کیفیت‌تری نسبت به آن برخوردارند و بدون افت کیفیت قادرند طرح مورد نظر را حتا تا بی‌نهایت بزرگنمایی کنند.

برای استفاده از فایل‌های وکتور می‌توانید از نرم‌افزارهای: Adobe Illustrator یا Corel DRAW یا Inkscape یا Sketch یا Affinity بهره بگیرید. هرچند این فایل‌ها در برنامه فتوشاپ نیز به صورت لایه‌بسته قابل استفاده خواهند بود.

وکتور صلوات با خط نستعلیق و اعراب

حجم فایل فشرده در حدود 3.4 مگابایت

وکتور صلوات با خط نستعلیق و اعراب

 

دسته بندی محصول:

فایل لایه‌باز | مذهبی

تعداد فایل‌ها

PSD, Eps, Ai, Jpeg, PDF, Png

حجم فایل فشرده:

در حدود 3.4 مگابایت

فرمت رنگی

RGB, Cmyk

سایز فایل:

وکتور: بزرگنمایی بی‌نهایت

رمز فایل فشرده

www.4goush.net

 

لطفا برای دریافت فایل فشرده، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود

 

با خرید این محصول فایل فشرده مربوط به این محصول را دریافت خواهید کرد.
لینک دانلود بی‌درنگ پس از پرداخت نمایش داده شده و فایل فشرده‌ مربوط به این محصول آماده دانلود خواهد بود.


امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.