تقویم لایه باز ۱۳۹۶ – مناسب برای تقویم‌های رومیزی (طرح ۱۱) – تقویم رومیزی ۹۶

امتیاز 0 از 0 نفر

تقویم رومیزی 96

محصول زیر مربوط به فایل لایه‌باز تقویم شمسی 1396 است. این محصول شامل 12 فایل PSD مخصوص برنامه گرافیکی فتوشاپ است که هر کدام از 12 فایل مربوط به یک ماه تقویم سال 96 می‌باشد. در هر ماه کلیه مناسبت‌های ملی، مذهبی، باستانی و تمام تعطیلات رسمی ایران به تفصیل درج و توضیح داده شده است. روزهای تعطیل با رنگ مجزا و مشخص از بقیه روزها قابل تشخیص هستند و فاصله‌ی کافی بین روزهای شمسی، میلادی و قمری وجود دارد. با توجه به اینکه کلیه اجزای این تقویم به صورت لایه‌باز هستند می‌توانید آنرا مطابق با سلیقه‌ی خود تغییر داده و یا از آن به همین صورتی که هست استفاده نمائید.

در این تقویم محلی برای قرار دادن لوگو قرار داده شده (در پیش‌نمایش با لوگوی سایت چهارگوش مشخص است) که می‌توانید لوگوی خود را بر روی آن قرار دهید. جدول تقویم لایه باز 1396 توسط گروه طراحی سایت چهارگوش طراحی و منتشر شده است. لطفا از به اشتراک گذاری فایل آن با دیگر همکاران خود، هدیه یا فروش آن به دیگران جدا خودداری فرمائید.

 

تقویم لایه باز 1396

این فایل لایه باز تقویم 1396 با فرمت فتوشاپ (PSD)، و بصورت کاملا لایه‌باز و قابل ویرایش است. شما می‌توانید پس از دانلود از این فایل برای طراحی انواع تقویم‌های دیواری، تک برگ، چهارفصل یا …، رومیزی و… استفاده نمائید.

  • توضیحات:
  • تعداد فایل: 12 فایل لایه‌باز PSD و  5 فایل فونت ttf
  • اندازه و سایز هر فایل: 21×12 سانتی‌متر (2480×1432 پیکسل) – قابلیت بزرگنمایی تا بینهایت بدلیل استفاده از Shape‌ها در طراحی
  • فرمت رنگی: CMYK
  • قابل استفاده برای انواع تقویم‌های رومیزی، دیواری (تک برگ، چهاربرگ و…)
  • حجم فایل فشرده: 11.8 مگابایت

 

 

 

 

 

 

تقویم لایه باز 1396

 

 

این تقویم بر اساس تقویم رسمی سال 1396 هجری شمسی  منتشر شده از مرکز تقویم مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران طراحی و تدوین شده است.  

نمای لایه‌های باز تقویم 96:

 
 

 

 

فایل تقویم لایه باز 1396 تنها جهت استفاده شما به عنوان طراح و گرافیست است. هرگونه کپی‌برداری، فروش و یا اهدای این فایل به دیگری غیرقانونی بوده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

 

لطفا برای دریافت فایل فشرده تقویم لایه باز 1396 بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 

 

لطفاً پیش از چاپ نهایی از درستی عبارات درج شده اطمینان حاصل کنید.

 

با خرید این محصول فایل فشرده مربوط به این تقویم را دریافت خواهید کرد.
لینک دانلود بی‌درنگ پس از پرداخت نمایش داده شده و فایل فشرده‌ مربوط به این محصول آماده دانلود خواهد بود.


حجم فایل: در حدود 11.8 مگابایت | شامل 12 فایل با فرمت PSD مخصوص فتوشاپ و 5 فایل فونت با فرمت ttf
رمز فایل فشرده: www.4goush.net

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.