دانلود تحقیق درباره مهار استرس

امتیاز 3 از 1 نفر

مهار استرس

دانلود تحقیق درباره مهار استرس

استرس بخشى طبیعى از زندگى است. براى انجام وظایف، مقدارى استرس لازم است. اگر در حال تحصیل هستید، هر امرى، واقعى و یا خیالى که براى شما روى خواهد داد، خواسته هایى را در پیش روى شما قرار مى دهد و شما باید بدانید که چگونه این خواسته ها را کنترل کنید.

مقابله با استرس

بررسى مسائل مهم به طور منظم: تکالیف علمى جدید شما، نه فقط بر روى شما، بلکه بر خانواده و یا دوستانتان نیز تأثیر مى گذارد و گاه ممکن است تضادهایى را نیز به وجود آورد. یکى از راههاى مواجهه با این تضادها این است که برنامه درسى تان را با اطرافیان در میان بگذارید و ضرورتها و پیامدهاى مثبت مطالعه را بررسى کنید و برنامه را به اتفاق هم طرح ریزى کنید.

ورزش و تمرینهاى منظم: اوقات فراغت خود را طورى برنامه ریزى کنید که حداکثر سلامت و رضایت را به همراه داشته باشد. بدن نیاز به ورزش روزانه دارد. این به ویژه براى افراد بى تحرک لازم است.

تنظیم وقت به صورت هفتگى: فعالیتهاى هر روز خود را برنامه ریزى کنید. باید در زمان معین مطالعه کنید. مطمئن باشید که محل مطالعه شما راحت است. محل مطالعه باید با شخصیت شما متناسب باشد. وسایل مورد علاقه شما باید در محل مطالعه وجود داشته باشد تا این محل را برایتان جالب و لذت بخش کند. مثلاً یک پوستر، یک وسیله تزئینى یا قطعه اى از اثاث منزل.

یکى دیگر از ابزارهاى برنامه ریزى که افراد موفق از آن بهره مى برند فهرست کارهاى مهم هر هفته است. به روش زیر این ابزار را به کار بگیرید:

– فهرستى از تکالیف آموزشى هر هفته تهیه کنید.

– به ترتیب اهمیت آنها را بنویسید.

 

دانلود تحقیق درباره مهار استرس %d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%b3_000002 %d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%b3_000003

قسمت‌هایی از این مقاله حذف شده و نسخه کامل آن فقط در فایل‌های word و Pdf موجود هستند.
لطفا برای دریافت نسخه کامل این مقاله فایل‌های word و pdf را دانلود نمائید.

 

 

 

 

با خرید این محصول فایل word و PDF مربوط به این مقاله را دریافت خواهید کرد.
لینک دانلود بی‌درنگ پس از پرداخت نمایش داده شده و فایل فشرده‌ مربوط به این مقاله آماده دانلود خواهد بود.

تعداد صفحات: 4 صفحه | حجم فایل: کمتر از 1 مگابایت | فونت استفاده شده: B Zar | به همراه صفحه اول
رمز فایل فشرده: www.4goush.net

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.