دانلود تحقیق برای موفق شدن درایران شما درآینده می‌توانید چه سهمی داشته باشید؟

امتیاز 0 از 0 نفر

شده تا به حال با شنیدن موفقیت یک ایرانی در عرصه‌های بین المللی یا حتی رسیدن به یک موفقیت در سطح ملی، احساس غرور کنید، قلبتان شروع کنه به تپش، بدنتون مورمور بشه یا مو بر تنتون راست بشه؟ یا این که حتی اشک از چشماتون جاری بشه؟ شاید جواب بدین معلومه که شده، اگه کسی این طور نباشه باید به ایرانی بودنش شک کرد. حالا همین من یا شمایی که این قدر دلمون واسه وطنمون می‌تپه و با شنیدن موفقیتهای اون، این قدر خوشحال می‌شیم، شده تا به حال به این فکر کنیم که سهم ما توی این پیشرفت چقدره؟ شده «…………………………….» پس باید خودمون طوری عمل کنیم تا مردم صد سال دیگه، این حرفها رو پشت سر ما نزن. بهترین مسیر برای شروع هم همین سند چشم انداز بیست ساله است. البته شاید برنامه ریزی بیست ساله برای یه مملکت یزرگ مثل ایران، خیلی کم باشه، اما مطمئناً واسه شروع خیلی هم خوبه؛پس بیایید اون رو جدی بگیریم و برای تحققش تلاش کنیم.

هر چه بکاری همان را درو می‌کنی

«…………………………….»

برای آینده ایران شاید نقش دانشجوی کنونی مفید واقع شود، اما دانشجوی آینده که دانش آموز کنونی است به حتم نمی‌تواند مفید واقع شود و این به دلیل نظام آموزشی جدیدی است که در حال حاضر برقرار است.

«…………………………….»

دانشجویان، پایه‌های آهنین پیشرفت

ایران با داشتن جوانان غیور می‌تواند با دستیابی به فناوری جدید، گامهای اساسی در پیشرفت و خودکفایی بردارد.

البته پیشرفت، نیازمند تأمین امکانات بهینه و بها دادن به نیروهای جوان است؛ چون در غیاب هر کدام از این اصول، هدف به صورت مطلوب محقق نخواهد شد.

ایجاد شرایطی که رضایت مردم را به همراه داشته باشد، یعنی کاهش تورم، توجه مسئولین به رفع نیازمندیهای آنان و نیز حمایت مردم از مسئولین مملکت با ایجاد اعتماد و اطمینان متقابل، چشم اندازی زیبا از ایران در سال ۱۴۰۲ به وجود خواهد آورد.

ایران باید از لحاظ دسترسی به فناوری نوین و پیشرفتهای علمی به عنوان کشوری موفق جلوه کند. جوانان و دانشجویان باید به عنوان پایه‌هایی آهنین، اقتصادی پویا را رقم بزنند.

نجات دنیا

«…………………………….»

مردم دنیا شگفت زده پرسیدند: اگر از دین کاری بر نمی‌آید، پس چطور این مردم با دست خالی بر رژیمی سر تا پا مسلح پیروز شدند؟ گفتند: طولی نمی‌کشد که نابود می‌شود و برای نابودی آن نقشه‌ها کشیدند؛ جنگ کردند، تحریم کردند، تهدید کردند و… و ما ماندیم و آن سؤال بشریت هر روز جدی تر می‌شود و بر خیل مشتاقان معنویت می‌افزاید.

آینده ای روشن با تکیه بر گذشته ای پرافتخار

«…………………………….»

0001 0002 0003

 

 

قسمت‌هایی که با «…………………………….» مشخص شده‌اند از مقاله حذف شده و فقط در نسخه word و Pdf موجود هستند.
لطفا برای دریافت نسخه کامل این مقاله فایل‌های word و pdf را دانلود نمائید.

 

 

 

 

با خرید این محصول فایل word و PDF مربوط به این مقاله را دریافت خواهید کرد.
لینک دانلود بی‌درنگ پس از پرداخت نمایش داده شده و فایل فشرده‌ مربوط به این مقاله آماده دانلود خواهد بود.

تعداد صفحات: 3 صفحه | حجم فایل: کمتر از 1 مگابایت | فونت استفاده شده: B Zar | به همراه صفحه اول
رمز فایل فشرده: www.4goush.net

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.