تقویم لایه‌باز ۹۷ (ایندیزاین + PDF) – (طرح ۲)

امتیاز 0 از 0 نفر

تقویم لایه‌باز 97 ایندیزاین

جدول تقویم سال 1397 به همراه کلیه مناسبت‌های شمسی و قمری و تعطیلات رسمی سال 97 در این صفحه قابل دانلود است. این تقویم در برنامه گرافیکی ایندیزاین Adobe InDesign طراحی شده و در این برنامه قابلیت ویرایش کلیه محنوا را داراست. در فایل فشرده دو فایل ایندیزاین وجود دارد که یکی از آنها مخصوص نسخه 2017 (پسوند indd)و دیگری مخصوص نسخه‌های 2014 و پایین‌تر (پسوند idml) است. به همراه این دو فایل نیز فایل PDF شامل کلیه صفحات این تقویم قرار گرفته است.

  • ابعاد فایل اصلی جدول تقویم 21×13 سانتی‌متر است اما قابلیت بزرگنمایی تا بی‌نهایت وجود دارد.
  • نحوه چینش اعداد و تاریخ‌ها در این تقویم از راست به چپ بوده و در 5 ستون و هفت ردیف تنظیم شده است. روزهای هفته (شنبه، یکشنبه، دوشنبه) در بالای جدول قرار گرفته است.
  • جعبه-متن‌های تاریخ (Text box) روزهای شمسی، قمری و میلادی هر کدام به طور جداگانه با یکدیگر لینک شده‌اند.
  • در بالای کادر مناسبت‌ها و تعطیلات تقویم محلی برای قرارگیری تصویر یا لوگوی تبلیغاتی وجود دارد. (با این‌حال با خالی گذاشتن آن قسمت مشکلی در کمپوزیسیون طرح ایجاد نمی‌شود.) (تصاویر نمونه را ببینید)
  • این جدول تقویم برای طراحی انواع تقویم‌های رومیزی پهن/باریک/ کشیده و… و یا تقویم‌های دیواری مناسب است. (تصاویر نمونه را ببینید)
  • با کمی سلیقه و استفاده از فن گرافیکی‌تان می‌توانید این جدول را برای تقویم‌های مربعی یا مستطیلی به سلیقه خود آماده سازید. (تصاویر نمونه را ببینید)

لطفا توجه داشته باشید نسخه‌ی نهایی این تقویم در هر زمان از طریق لینک دانلودی که در اختیارتان قرار خواهد گرفت قابل دانلود خواهد بود. بنابراین لازم است پیش از چاپ نهایی نسخه نهایی را دانلود کرده و از درستی اطلاعات درج شده در آن اطمینان کسب کنید. سایت چهارگوش مسئولیتی در قبال کارهای چاپی نخواهد داشت.

توضیح مهم:

ممکن است برخی تاریخ‌ها یا اطلاعات درج شده در پیش‌نمایش‌های پیش‌رو نادرست باشند اما در نسخه‌ نهایی این تقویم (نسخه‌ای که دانلود خواهید کرد) این اشکالات به طور کلی برطرف شده‌اند. شما همیشه و در همه حال آخرین نسخه‌ی تقویم را با آخرین و صحیح‌ترین تغییرات دانلود خواهید کرد.

.

این تقویم بر اساس تقویم مؤسسه ژئوفیزیک طراحی شده است و ترتیب روزهای شمسی، قمری، میلادی و مناسبت‌های ملی، مذهبی و باستانی مطابق با تقویم مؤسسه ژئوفیزیک است. لطفا پیش از چاپ، طرح نهایی را با آن مطابقت دهید. (فایل تقویم ژئوفیزیک را از اینجا دانلود کنید)

 

نمای سه بعدی و واقع‌گرایانه تقویم لایه‌باز 97 ایندیزاین پس از چاپ

این فایل لایه باز برای طراحی انواع تقویم از جمله تقویم‌های رومیزی مربعی یا مستطیلی (پهن یا کشیده) و تقویم‌های دیواری (چهاربرگ، دو برگ، تک برگ) و … مناسب است.

تقویم لایه‌باز 97 ایندیزاین

نمای لایه‌های باز تقویم سال 97 در ایندیزاین

دسته بندی محصول:

فایل لایه‌باز تقویم 97

تعداد فایل‌ها

1 فایل ایندیزاین (نسخه 2017 و 2014)

حجم فایل فشرده:

در حدود 2.06 مگابایت

فرمت رنگی

CMYK

سایز فایل:

21 × 13 سانتی‌متر | dpi 300

رمز فایل فشرده

www.4goush.net

با متخلفین و سودجویانی که این تقویم را رایگان منتشر می‌کنند و یا آن را در سایتی دیگر به فروش می‌رسانند از طریق شکایت رسمی به دادگسنری، ای‌نماد، ستاد ساماندهی و درگاه‌های بانکی مربوطه برخورد خواهد شد. فرد خاطی ملزم به پرداخت کلیه خسارت‌های مادی و معنوی وارد شده به سایت چهارگوش خواهد بود.

لطفا برای دریافت فایل فشرده، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

با خرید این محصول فایل لایه‌باز مربوط به تقویم سال 1397 را با فرمت ایندیزاین و PDF دانلود خواهید نمود.
لینک دانلود بی‌درنگ پس از پرداخت نمایش داده شده و فایل فشرده‌ مربوط به این محصول آماده دانلود خواهد بود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.