تحقیق تفاوت باکتری و میکروب (کوتاه)

امتیاز 3.6 از 5 نفر

تفاوت میکروب با باکتری چیست؟

میکروب‌ها یا میکروارگانیسم به گروهی از موجودات اطلاق می‌شود که با چشم غیرمسلح دیده نمی شوند(با انواعی از میکروسکوپ‌ها دیده می‌شوند) میکروب‌ها درهر پنج سلسله ی موجودات زنده یافت می‌شوند برای مثال درسلسله جانوران «…………………………….» یازئوپلانکتون ودر سلسله گیاهان/جلبک‌های میکروسکوپی وجود دارند یدرسلسله ی آغازیان به تعداد فراوان می‌توان موجودات میکروسکوپی مشاهده کرد.باکتری‌ها هم که «…………………………….» ازمیکروب‌ها هستند در میان سلسله قارچ‌ها هم قارچ‌های میکروسکوپی«…………………………….» وجود دارد که عمده آنها بیماریزا هستند حتی ویروس نیز به عنوان گروه دیگری از میکروب درنظر گرفته می‌شود.

0001

قسمت‌هایی که با «…………………………….» مشخص شده‌اند از مقاله حذف شده و فقط در نسخه word و Pdf موجود هستند. لطفا برای دریافت نسخه کامل این مقاله فایل‌های word و pdf را دانلود نمائید.

 

 

 

 

با خرید این محصول فایل word و PDF مربوط به این مقاله را دریافت خواهید کرد. لینک دانلود بی‌درنگ پس از پرداخت نمایش داده شده و فایل فشرده‌ مربوط به این مقاله آماده دانلود خواهد بود.

تعداد صفحات: 1 صفحه | حجم فایل: کمتر از 1 مگابایت | فونت استفاده شده: B Zar | به همراه صفحه اول و عکس رمز فایل فشرده: www.4goush.net

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.